Looking For Anything Specific?

מנסור עבאס ונתניהו / מנסור עבאס לא פורש מהרשימה המשותפת רוצה לשנות את הכיוון שלה חדשות מעריב - ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

מנסור עבאס ונתניהו / מנסור ×¢×'אס לא פורש מ×"רשימ×" ×"משותפת רוצ×" לשנות את ×"כיוון של×" ×—×"שות מערי×' - ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.. מפלגת העבודה הסכימה לפשרת הרוטציה בוועדה למינוי שופטים. בנט ונתניהו שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה • סמוטריץ': מנסור עבאס לאחר החתימה על ההסכם הקואליציוני: ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. אבו מאזן רוצה להגיע לשלום עם ישראל.

יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב. ממשלה עם מרעאנה, יאיר גולן, מנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור. נתניהו טרם פרע את ההתחייבות הפומבית שקיבל עליו בנאום בר אילן לפני ארבע שנים וחצי, להקים מדינה פלסטינית לצד ישראל. רעם הציבה דרישה לבטל את החוק שמחמיר את האכיפה על עבירות בנייה | איילת שקד (ימינה) דורשת להחליף את בני גנץ, איילת שקד, חילי טרופר ונפתלי בנט (צילום: במהלך הלילה, יור רעם מנסור עבאס הצטרף לשיחות עם יש עתיד וימינה.

×
×"פור נפל ×'רע מ ×"חליטו לתמוך ×'×'וש של נתני×"ו סרו×'ים from www.srugim.co.il
במקביל, לא התקיימו אתמול שיחות עם כחול לבן. סגן יור הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית ופוליטיקאי ערבי ישראלי. נתניהו טרם פרע את ההתחייבות הפומבית שקיבל עליו בנאום בר אילן לפני ארבע שנים וחצי, להקים מדינה פלסטינית לצד ישראל. רעם הציבה דרישה לבטל את החוק שמחמיר את האכיפה על עבירות בנייה | איילת שקד (ימינה) דורשת להחליף את בני גנץ, איילת שקד, חילי טרופר ונפתלי בנט (צילום: הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: פשרה עם ישראל, חילוניות, ושלילת המשטר האיסלאמי. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר.

אין היבטים לאומיים, רק טובת הציבור — חינוך, תשתיות, בריאות, אכיפת חוק ועוד.

הוא תומך חמאס בנימין ברגר. עזוב שטויות, מת להבין איך הוא מתכוון להקים ממשלת ימין בלי מנסור עבאס. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: עבאס צפוי להתמנות ליור ועדת הפנים. אבו מאזן רוצה להגיע לשלום עם ישראל. יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי. נתניהו טרם פרע את ההתחייבות הפומבית שקיבל עליו בנאום בר אילן לפני ארבע שנים וחצי, להקים מדינה פלסטינית לצד ישראל. הקמת ממשלה שתישען על רעם ומנסור עבאס תהיה אסון ובכייה לדורות. על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה. עוד מסתמן שיסוכם עם רעם על תכנית כלכלית לעשור למגזר הערבי. יור המפלגה מנסור עבאס שוקל להביא את ההצעות שקיבל לכאורה מנתניהו ואת הסיכומים מול גוש השינוי להכרעת מועצת השורא, מתוך הערכה שהם ירצו לאמץ את. עדיף לא לדבר על זה. עבאס אמר לכלי התקשורת כי כל המפלגות כבר חתמו ליאיר לפיד על המסמך לנשיא המדינה.

נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה. על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה. אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. נראה שאין הצעות חוק להן. בלי שממש התכוונו לזה, הבדואים בנגב יכולים להתגלות כסיפור של הבחירות.

Reshef Shay Ar Twitter מנסור ×¢×'אס ×
Reshef Shay Ar Twitter מנסור ×¢×'אס ×"אם את×" ונתני×"ו סיכמתם ×'ינכם על שיתוף פעול×" אחרי ×"×'חירות מנסור ×¢×'אס מ×" מ×" פתאום from pbs.twimg.com
עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. בנוסף הוא סירב להתייחס אם שוחח או פגש ישירות את ראש הממשלה נתניהו: לאחר החתימה על ההסכמים, יצא יור רעמ, מנסור עבאס, לכלי התקשורת ואמר: על פי הדיווחים מתוך המגעים להרכבת ממשלת שמאל בראשות בנט ולפיד, מנסור עבאס צפוי לקבל את ראשות ועדת הפנים בכנסת הקרובה, בתמורה לתמיכה אקטיבית בממשלה. עדיף לא לדבר על זה. עזוב שטויות, מת להבין איך הוא מתכוון להקים ממשלת ימין בלי מנסור עבאס. עבאס צפוי להתמנות ליור ועדת הפנים.

И вот шутка по этому поводу (перевод ниже):

И вот шутка по этому поводу (перевод ниже): האם מנסור עבאס בשל לקבוע מי יהיה ראש ממשלת ישראל? היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. מנסור עבאס לאחר החתימה על ההסכם הקואליציוני: ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד, מרב מיכאלי ויאיר גולן. בנט ונתניהו שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה • סמוטריץ': במקביל, הציע נתניהו לעבאס הקפאה מוחלטת של ההריסות בנגב, לצד סעיפים נוספים בביטול חוק קמיניץ, בעוד בימינה הסכימו להשאיר את המצב הקיים על כנו. הסכמנו על סוגיות בוערות לחברה הערבית. אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה. עוד לא קיבלנו החלטה, אנחנו מנסים למצוא פתרונות למצוקות של החברה הערבית. עדיף לא לדבר על זה.

בנוסף הוא סירב להתייחס אם שוחח או פגש ישירות את ראש הממשלה נתניהו: יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב. במקביל, הציע נתניהו לעבאס הקפאה מוחלטת של ההריסות בנגב, לצד סעיפים נוספים בביטול חוק קמיניץ, בעוד בימינה הסכימו להשאיר את המצב הקיים על כנו. עבאס צפוי להתמנות ליור ועדת הפנים. ברגע שתהיה ממשלה כח הסחיטה ומניעת האכיפה של עבאס יהיה אינסופי.

מ×
מ×"וע מנסור ×¢×'אס מוציא את ×"שמאל ×"ישראלי מ×"עתו ×'לו×'ס from res.cloudinary.com
בנט ונתניהו שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה • סמוטריץ': האם הבדואים בנגב הם שיכריעו איזו ממשלה תקום? מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; לאחר החתימה על ההסכמים, יצא יור רעמ, מנסור עבאס, לכלי התקשורת ואמר: בכל אותה העת נשמר קשר טלפוני עם צוותו של עבאס, שהעלה את ההצעה. המנצחים הם מנסור עבאס שהפך ללשון מאזניים, ונתניהו (אבו יאיר) שהצליח לפורר את האיום הפוליטי במגזר. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ' הזהיר כי.

מאחלים שכל התהליך יצליח ובסופו של דבר תקום ממשלה יור רעם מנסור עבאס:

יש בהסכם דברים רבים לטובת החברה, בייחוד אזור הנגב. נראה שאין הצעות חוק להן. במקביל, לא התקיימו אתמול שיחות עם כחול לבן. בכל אותה העת נשמר קשר טלפוני עם צוותו של עבאס, שהעלה את ההצעה. מקורבי נתניהו כבר יצרו קשר עם מנסור עבאס; ביבי יעשה הכל כדי להישאר בבלפור, ייתן לבנט וסער להיות ראשונים ברוטציה, יפחיד מממשלת שמאל, ואפילו ישען על מנסור עבאס. בבחירות הקודמות נהנתה הרשימה המשותפת על ארבעת מרכיביה ממתקפה חזיתית של נתניהו, שאיגדה את מצביעיה. שוקל להביא את ההכרעה למועצת השורא. בנט ונתניהו שוחחו על הצורך להקים ממשלה יציבה ומתפקדת בהקדם האפשרי וכן על האפשרויות להביא לכך בסיטואציה הפוליטית שנוצרה • סמוטריץ': עוד מסתמן שיסוכם עם רעם על תכנית כלכלית לעשור למגזר הערבי. אחד ההישגים של נתניהו הפעם היה בפירוק המוקש הפוליטי ששמו הרשימה המשותפת, והפרדת רעם ומנסור עבאס ממנה. במהלך הלילה, יור רעם מנסור עבאס הצטרף לשיחות עם יש עתיד וימינה. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

בראיון לחדשות 12 אמר הערב מנסור עבאס: מנסור עבאס. נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה.

Posting Komentar

0 Komentar